ایران نوین

Thursday, October 9, 2008

فقیرترین قشر ملت ایران!!!؟


بنا به آمار رسمی عنوان شده از سوی دولت حکومت اسلامی 14 میلیون نفر در ایران زیر خط فقر دارند و بنا بر گزارش همین آمار در آمد ماهیانه زیر 400 هزار تومان نیز زیر خط فقر قرار می گیرد.
با توجه به آنچه که بیان شد گذشته از این مساله که شکاف طبقاتی در ایران تا چه حد فاجعه بار است و چگونگی توزیع ثروت ملی در جامعه و رانت های اقتصادی دربین نور چشمی ها و وابستگان و ......که بر همگان روشن است مجلس شورای اسلامی که خود را منتخب همین ملت زیر خط فقر کشور ثروتمند ایران می دانند مصوبه ای را تصویب نمودند مبنی بر اینکه 100 میلیون تومان بصورت وام به این نمایندگان تنگدست ملت پرداخت شود!که حدود نیمی از این پرداخت نیز بلا عوض بوده و نیم دیگر را نیز خدا شاهد است که پرداخت خواهد شد و یا مشمول مرور زمان می شود ؟
این در شرایطی است که فقط کافی است این نمایندگان تهی دست و کارگزاران دولت اصولگرا و اسلامی سری به بانکها بزنند و ببینند که در این کشور فردی که دچار بحران شدید اقتصادی است حتی برای دریافت 100 هزار تومان باید هفت خوان رستم را سپیری نموده و بعد از یکسال دوندگی و واسطه گری و ضامن شدن یکی بدبخت تر از خودش بتواند این وام را دریافت کند تا اگر نفسی و عمری برایش باقی ماند این پول بی ارزش را با توجه به تورم زشت و خانمان بر انداز دولت اصولگرا مرهم درد ناشی از دوندگی دریافت این وام ناچیز بنماید ،چه آن درد پیشین دگر از یاد رفته !
حال در چنین شرایطی این آقایان که نام نمایندگی ملت را نیز یدک می کشند 100 میلیون یعنی 100 هزار دلار از کیسه همین مردم تنگدست و بیچاره به نام خود مصوب می کنند و آنزمان رئیس مجلس شورای اسلامی این قشر را فقیر ترین قشر جامعه ایرانی می داند و به جای شرمگین شدن از پای برهنه و شکم گرسنه این ملت و وجود میلیونها جوان بیکار و در دام فساد و اعتیاد گرفتارشده از مصوبه ضد مردمی نمایندگان مجلس اسلامی به دفاع بر می خیزد.
انسان از این همه جسارت و وقاحت مشمئز کننده نمی داند چه بگوید که در تاریخ ایران بی سابقه بوده است که اینگونه درروز روشن ثروت و مایملک این ملت به تاراج برده شود و در آنسوی دولتمردان و کاربدستان دولت عدالتخواه،از کردار خویش نه تنها شرمسار نشوند بلکه از تریبون خانه ملت از این رفتار خود دفاع نمایند!

عجبا عجب !!

تو گویی که این آقایان نمی بینند که ملت جان به لب رسیده چگونه شب را به سر می کنند و در تکاپوی لقمه ای نان حتا توان اندیشیدن نیز از آنان گرفته شده و چه بسا حضرات به پشتوانه همین استراتژی گرسنه نگاه داشتن ملت برای سرگرم شدن و عدم پرداختن به آنچه که مسائل حیاتی این ملک است خود نیز به این باور رسیده اند که به راستی این ملت آنقدر در تلاش معیشت خویشند که به پیرامون خود هیچ نمی اندیشند.وآنچه که در رسانه ها بیان می شود صرفا در حد همان روزنامه خوانها و نا خودی ها خواهد ماند!؟

آری 100 میلیون تومان جدای از آنچه که در خفا به یغما می رود،هبه نمایندگان به خویشتن خویش می شود.
آقای لاریجانی رئیس وکلا پاسخ دهد که آیا این نمایندگانی که وی آنها را فقیرترین قشر دولتیان می داند، آیا فرزندانشان یک شب گرسنگی را تجربه نموده اند؟
آیا این نمایندگان یک شب را در استرس پرداخت اجاره منزل و تامین خورد و خوارک و پوشاک خانواده خود بوده اند؟
آیا این نمایندگان فقیر یک روز را با اتوبوس های فرسوده ی خط واحد بعد از چند ساعت کشمکش و بدبختی به محل کار خود پا گذاشته اند؟
به شرف ملی ام سوگند که این آقایان حتا قیمت نان و گوجه فرنگی را نمی دانند ، که امروز دیگر گوجه فرنگی نیز خوراک اشرافی است فقرا یا ملت همیشه در صحنه که نان مرغوب نیز بدست شان نمی رسد ،گوجه پوسیده که جای خود دارد.
و وای بر ما ملت ایران ، نمایندگانی که می بایست ازآنان ندای دفاع از حق و حقوق ملت شنیده شود از افشا شدن دریافت چنین مبلغی بانگشان به آسمان بلند شده که ای داد و بیداد چرا این مورد را رسانه ای نموده اید !که مبادا دشمنان اسلام و مسلمین سوء استفاده کنند که استکبار جهانی بی گمان در پس این توطئه !است.
تا ولی نعمتان مردم راتخریب نموده و کشور را دچار بحران و تشویش اذهان عمومی نمایند.
بله همانند توطئه دادن مدرک جعلی به وزیر محترم و مکتبی و ارزشی کشورجناب دکتر؟!کردان.
چه بگوییم جز اینکه این ملت واقعا آن قدر نجیب و هستند که این همه سکوتشان در برابر چپاولگران تعجب عالم و آدم را بر انگیخته است!و این فقیران ! ......


پاینده ایران

اشکان رضوی
تهران 17 مهرماه

1 comment:

یادداشتهای سیاسی said...

سلام
اشکان عزیز خوب بخاطر دارم که بیست سال قبل تمام خانه های حد فاصل خیابان پاستور و خیابان سپه را برای نمایندگان خریدند تا در تهران محلی برای اقامت نمایندگان داشته باشند