ایران نوین

Friday, October 3, 2008

پرسپولیس + داورعرب 1 - استقلال (تاج) 1

1_ 1
!! مساوی به نفع پرسپولیس







!!!پنالتی استقلال گم شد


عصر امروز آبی پوشان پایتخت در حالی به مصاف رقیب سنتی خود رفتند که وحید طالب لو را در دروازه خود داشتند و پژمان منتظری ، هادی شکوری ، پیروز قربانی ، خسرو حیدری ، هاشم بیک زاده (مهدی امیرآبادی ۴۶) ، مجتبی جباری (یدالله اکبری ۷۳) ، حسین کاظمی ، فابیو جانواریو ، سیاوش اکبرپور (بیژن کوشکی ۶۵) و آرش برهانی سایر بازیکنان این میدان بودند.

در این دیدار استقلال تهران در نیمه نخست علی رغم ایجاد موقعیت های متعدد روی دروازه پرسپولیس نتوانست نتیجه ای کسب کند و هر دو تیم دست خالی راهی رختکن شدند. همچنین در دقیقه ۲۸ این دیدار دروازه بان تیم پرسپولیس با خطا بر روی آرش برهانی راه را بر او بست اما داور کویتی این دیدار نه تنها اعلام پنالتی نکرد بلکه مهاجم استقلال را به علت شبیه سازی با کارت زرد خود جریمه کرد!
در شروع نیمه دوم استقلال با یک تعویض در خط میانی به کار خود ادامه داد ؛ هاشم بیک زاده که با روزهای خوبش فاصله داشت جای خود را به مهدی امیرآبادی داد. آرش برهانی در همان ابتدای امر با یک حرکت سریع و روی غفلت خط دفاعی سرخ پوشان توانست گل استقلال را به زیبایی به ثمر برساند



استقلال در دقایق بعدی با به میدان فرستادن بیژن کوشکی قصد درحفظ نتیجه و مهار علی کریمی داشت تا بتواند این دربی حساس را با پیروزی به پایان ببرد و ۳ امتیاز این بازی را به امتیازات خود اضافه نماید. این روند تا دقیقه ۷۳ ادامه داشت که مجتبی جباری به علت آسیب دیدگی زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به یدالله اکبری داد تا روند تاکتیکی استقلالی ها دچار اخلال شود.

آبی پوشان که با دفاع مستحکم خود راه را بر حریف خود بسته بودند در دقایق پایانی بر روی اشتباه بیژن کوشکی در مهار علی کریمی دروازه خود را باز شده دیدند تا تیم پرسپولیس بتواند با خوش شانسی از شکست در این دیدار بگریزد.

No comments: