ایران نوین

Monday, April 27, 2009

استقلال ( تاج ) باز هم با شا یستگی قهرمان شد






گل قهرمانی پر افتخار ترین تیم آسیا





جشن قهرمانی در مشهد





جشن قهرمانی استقلال در بروجرد





تيم فوتبال استقلال تهران برنده زيباترين هفته ليگ برتر شد و با پيروزي مقابل پيام مشهد، قهرماني هشتمين ليگ برتر را از آن خود کرد. تيم فوتبال استقلال در آخرين بازي ليگ برتر در مشهد ميهمان پيام اين شهر بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال پايان يافت و استقلال با اين نتيجه و شکست ذوب آهن در برابر فولاد خوزستان ،قهرمان ليگ برتر شد. فابيو جان واريو در دقيقه 42 براي استقلال گل قهرماني را وارد دروازه پيام کرد.
هر دو تيم فوتبال استقلال و پيام به پيروزي و کسب هر سه امتياز احتياج مبرم داشتند و به همين دليل بازي بسيار زيبا و با حساسيت آغاز شد.
هر چند که تيم پيام با توجه به دارا بودن امتياز ميزباني بازي را با قدرت شروع کرد اما استقلالي ها نيز به مرور زمان و بعد از آشنا شدن با شرايط ورزشگاه ثامن به تدريج بر شدت حملات خود اضافه کردند و حتي چند موقعيت مسلم گلزني را از دست دادند.
شوت سنگين اشپيتيم آرفي که از بالاي دروازه استقلال به بيرون رفت در مقابل ضربه سر حسين کاظمي که به ديرک افقي دروازه تيم پيام برخورد کرد را مي توان از مهمترين موقعيت هاي گل هر دو تيم دانست که قبل از گل اول به دست آمد.
سرانجام اين فابيو جانواريو هافبک برزيلي تيم فوتبال استقلال تهران بود که در دقيقه 42 با يک شوت بسيار زيبا از پشت محوطه جريمه اولين گل استقلال را به ثمر رساند.
تک گل جان واريو در دقايق پاياني باعث شد تا شاگردان امير قلعه نويي با خيال آسوده به رختکن رفته و خود را براي نيمه دوم آماده کنند.
بازي اما در نيمه دوم علاوه بر زيبايي هاي خاص خود، تحت تاثير بازي ذوب آهن و فولاد قرار داشت. دو تيم در اين نيمه نيز به حملات خود ادامه داده و چند موقعيت گلزني را نيز از دست دادند.
با وجود از دست رفتن موقعيت هاي دو تيم، اين تيم استقلال تهران بود که با خطاي هند بازيکن پيام صاحب ضربه پنالتي شد که آرش برهاني اين فرصت صد در صد گلزني را در دقيقه 85 به بيرون زد


Balatarin

No comments: